Weird Al
S3, E15: Dana comes to town, but has a hard time mustering up any enthusiasm for a "Weird Al" Yankovic concert Adam wants her to attend, which makes him think their relationship is coming to an end. Meanwhile, Erica and Barry take their newfound knowledge as peer counselors and apply it to Murray, who they diagnose as depressed.