Werewolves Of Bubbledon!
S6, E1: On Halloween eve in the foggy town of Bubbledon, everyone is nervous because there's a werewolf on the loose. Monster detectives Molly, Gil, and Dr Pupson are on the case and try to find the critter before Halloween is cancelled.