The Blue Rose What Difference Does It Make?
S1, E2: Jane and Linda compare their information; Jane tells Linda that Ganesh threatened her; Jane and Linda meet another friend of Rose's, who had been fired from M&L; Linda calls in some favors; Jane involves Krystal in her quest.