What Happens in Brooklyn
S1, E2: Ariana and Riley reconnect after a decade apart. Charlie struggles to hide his irritation as a Brooklyn night out shifts from cocktails to chaos. Brooks and Gia update their mums, Meredith and Teresa, on brewing drama.