What Have They Done?
S2, E1: Following first-day-of-school events, Madeline is worried by Bonnie's behaviour and is shocked when Abigail says she doesn't want to go to college; Mary Louise, Celeste's mother-in-law, offers her unvarnished assessment of Madeline's character.