What's Your Fantasy?
S6, E8: The 118 race to the rescue at a Renaissance faire; an overbearing boss is poisoned; Athena fears for May's life when she encounters a disturbed young man; Uncle Buck babysits young Jee-Yun as Maddie and Chimney begin househunting.