Wheel of Fire
S1, E1: Renowned actor Arthur Leander collapses during a performance of King Lear amid news of a fast-acting, lethal flu's spread; Jeevan Chaudhary meets young, stranded actress Kirsten Raymonde, and soon both face a life-changing decision.