When Heaven Calls, Matt Fraser Answers
S1, E4: When Matt goes to NYC to meet with the publishers of his new book, Angela nearly squashes the deal; Alexa is featured in a magazine for the upcoming beauty pageant, but not without Matt stealing her thunder.