When Lies Gives You Lemons
S1, E6: Unable to continue keeping secrets from her, Gat finally opens up to Cadence about his perspective on the island. Gat recounts his memories of an honoured Sinclair tradition, Tipper's Lemon Hunt, and the unplanned visit from his mother.