Double Crossed: Sooner or Later, You'll Pay the Price Where Are Those Shoes?
S1, E2: Serginho changes his identity and plans a risky heist along with his partner, Mila; Marina confronts her husband when her beauty salon gets sealed by the local militia; Bruna is shocked when she discovers that André is in contact with Serginho.