Happy Family, Conditions Apply Who Stole My Happiness?
S1, E2: Hemlata is upset about Suresh marrying without telling her. Mansukh intervenes between Tisca and Pallavi. Hemlata notices that Tisca's design has been copied by a famous fashion designer. There's also a robbery in the Dholakia home.