Will They Win the Bunk Beds, Tiny Diner and Diamond Ring?
S1, E1: Single dad Mario tackles Tower of Treasures to win items for his boys; chef Keshia takes on Wish Splash to secure items for her new restaurant; Arthur tries to win a very, very special ring in Delivery Day.