Avocado Toast the series With a Side of... Soft Cult
S2, E4: Elle merges her new Eaden self with the office; Molly's attempts to reconnect with Elle are once again derailed by Omnira; feeling alone and hoping for solace; Molly heads to Rosie's and bumps into Jordan.