Sebastian Fitzek's Therapy Without a Trace
S1, E1: Berlin psychiatrist Viktor Larenz wants to escape the anniversary of his daughter Josy's disappearance on a North Sea island. There, he is visited by the mysterious Anna Spiegel, who seems to know more about Josy's fate.