Worlds Apart: Part 1
S1, E1: When Spider-Man spots his two main enemies, Venom and Carnage, hijacking John Jameson's spaceship on a trip to the mysterious planet, Counter-Earth, he fails to stop them and the two symbiote villains go with Jameson to Counter-Earth.