Wrap Her Up in a Package of Lies
S1, E2: Following her mysterious accident, Cadence suffers a year of illness, amnesia, and loneliness, having had no contact with the Liars. When she returns to Beechwood for answers, the island begins triggering memories of the summer of 2016.