The Good Doctor Xin
S2, E13: While treating a surgical patient with ASD, Shaun and Morgan become intrigued by her “relationship” with her roommate. Melendez, Claire and Park work to save a woman with a mechanical heart, requiring equal parts engineering and medical expertise.