Your Nuts Roasting on an Open Fire
S1, E4: Facing a polygraph test about his sex life, Hawk courts Lucy; Marcus makes peace with his attraction to Frankie; Roy threatens to destroy the army when David is drafted; in 1980s San Francisco, Tim recruits Hawk to help his AIDS activist group.