Koikimo You're Just Messing With Me
S1, E3: When Ichika apologizes to Kai for hitting him with a volleyball, they bond over a book related to her favorite anime, and Kai lends it to her; when Ryo meets up with Ichika at a convenience store so he can walk her home, Kai also happens to be there.