S1, E6: The girls are playing video games when Sakura proposes that they play a game that doesn't require electricity. Sakura abruptly faints in the club room, shocking the other girls. Just then, a masked figure appears on the TV screen and announces they will play a "Judgment Game." The Hagishirabe-ryuu is a long-time rival to its father house, the Hagizuki-ryuu.