Eat. Race. Win. You've Got to Be in It to Win It
S1, E1: Performance chef Hannah Grant preps her crew for the battle ahead: feeding Australian cycling team Orica-Scott during the 2017 Tour de France; Orica-Scott sports director Matthew White and the riders face the challenge of dangerous weather on Day 1.