1:1 Thierry Henry
He has achieved all you can in football: he led France when they became European and World Champions; he was at the helm when Barcelona topped the Champions League and won the UEFA Super Cup. Every child knows Thierry Henry, a player in a Paris suburb who became the best center forward in the 21st century. Who is the personality hidden in this dream career? We discover Thierry Henry's world and his new life as captain of the New York Red Bulls. What are his ideals? What goals does he want to reach? We accompany Thierry on his flight to London for the Emirates Cup: his side have to play against Arsenal, the very team that made him who he is and whose torch he still carries. Thierry Henry is a world star torn between past and present...