3 Doors Down - Live At The Tabernacle 2014
Hit rockers 3 Doors Down performed to a sold-out crowd at The Tabernacle in downtown Atlanta, GA. Rising to fame with their song “Kryptonite” in 2000, 3 Doors Down has continuously sold out venues on their tours across the world as their legion of fans remain dedicated to the Mississippi natives. This amazing live performance is a must see for every music appreciator.