600 Miles
Winner of the Best Debut Feature Award at the Berlin Film Festival, 600 Miles is an exhilarating thriller about Arnulfo Rubio (Kristyan Ferrer), a young man trafficking illegal weapons between the US and Mexico who is unaware he is being followed by special agent Hank Harris (Tim Roth). After Harris risks an arrest that goes wrong, Rubio panics, makes a desperate decision and smuggles the agent into Mexico. During their long road trip across the border towards certain bloodshed, the two enemies slowly connect and discover that the only way they will get out alive is by trusting each other.