A young British soldier is accidentally abandoned by his unit following a riot on the streets of Belfast in 1971. Unable to tell friend from foe, and increasingly wary of his own comrades, the raw recruit must survive the night alone and find his way to safety through a disorientating, alien and deadly landscape.