A Tale of a Two-timer
Mai Da (Sam Lin), a goofy young man with a complicated love life, returns to his southern hometown after his girlfriend Ke Qian (Lee Yee Jin) leaves to study abroad. He finds work at an advertising firm, but his life takes an unexpected turn when Wei Wei (Chen Ting Xuan), a gangster's daughter, abducts him and forces him to be her boyfriend. Despite wanting to remain loyal to Ke Qian, Mai Da finds himself trapped in Wei Wei's scheme. Complications arise when Ke Qian (Lin Ying Zhen) returns with a new face, eager to rekindle their romance, unaware of Mai Da's situation with Wei Wei. A subsequent traffic accident threatens to expose the tangled web of secrets and relationships. This is a 2023 Taiwanese romantic comedy directed by Ma Jin Da and Lin Min Xiang.