Academy Award winners Clark Gable and Greer Garson star with JoanBlondell in this story of a sailor with a woman in every port who loseshis heart to one.When Harry Patterson (Gable) meets librarian Emily Sears (Garson) thetwo complete opposites fall in love and marry. Yet Patterson's yearningfor adventure threatens to tear the couple apart as Harry's wanderlustcompetes with his love for Emily. And Emily's best friend, Helen (JoanBlondell), never shies from telling Emily what she really thinks aboutHarry. But the birth of their first child finally ends Harry's need forAdventure.