Against the Wind
One morning, Sarah vanishes, leaving her husband Paul and their young son and daughter reeling, without a word as to her whereabouts or a clue about when she will return. As time passes, Paul anxiously but tenderly tries to sustain some sense of normalcy and after a year, in an attempt to start over, he reluctantly returns to his coastal home town. There, he takes a job as a driving instructor, reunites with his estranged brother and befriends a local police officer. But still he dreams of Sarah, refusing to let go.