Alan Jackson - Precious Memories
Precious Memories is the thirteenth studio album, and the first gospel album by American country music artist Alan Jackson. It was released on February 28, 2006 on the Arista Nashville label. Unlike his previous albums, this is a side project composed of traditional gospel songs. Although no singles were released from it, Precious Memories earned a Platinum certification by the Recording Indust...