All Aboard! Rosie's Family Cruise
In 2004 Rosie and Kelli O'Donnell chartered a cruise ship and set sail with 1,500 people. The goal was to provide a friendly vacation environment for gay and lesbian families. This HBO documentary captures the spirit of the weeklong cruise.