Alpine Trilogy
In the summer of 2020, the Belgian professional climbers cycled Nicolas favresse and Sebastien Berthe through Europe to the Alpine trilogy, three of the most difficult multi-pitch tours in the Alps. The two were accompanied by cameraman Damien Largeron and the two dogs Kroux and Bintje.