Arctic's Edge
Calvin Trask lives in a dead-end Arctic town on the fringes of society, until mysterious stranger Lucas Wade arrives, turning his solitary life upside down. Calvin's curiosity gets the better of him and is quickly pulled into Lucas' dangerous world.