Atonal Glow
Tsotne Zedginidze, a 10-year-old classical pianist and composer from Georgia, is sometimes compared to Mozart. He lives with his charismatic grandmother Nina, who acts as caregiver, teacher and international career manager. Subtly balancing the child prodigy's perspective with that of the outside observer, director Alexander Koridze explores the thorny reality of raising a child for whom stardom seems inevitable.