Avril Lavigne - Live in Calgary
The Canadian Avril Lavigne enchanted the public in 2007 at her show in Calgary (Canada), in which she released the album “The Best Damn Thing”, which sold, that same year, more than 6 million copies worldwide. The pop singer rocked the audience to the sound of “Girlfriend” as well as other great hits like “Complicated” and “I'm With You”. DVD Tracks:01- Girlfriend02- I Can Do Better03- Sk8er Bo...