Babylon 5: Legend of the Rangers
The Rangers, an order of warrior-priests, have wandered the darkness between the stars for over a thousand years, protecting a hundred worlds from invasion and destruction. But now a new alien threat appears on the event horizon of the Interstellar Alliance, a force more ancient and powerful than anything previously encountered. The only obstacle in the way of this new race: a single, broken-down Ranger ship, under the command of David Martel (Dylan Neal), whose sole orders were to escort Ambassador G’Kar (Andreas Katsulas) to an interstellar conference. Alone, barely armed, they must defeat an enemy unlike anything they have seen before.