Barclay James Harvest - Berlin: A Concert For The People
On 30th August 1980, with the Berlin Wall still very much in place, Barclay James Harvest performed a celebratory concert in front of the Reichstag in Berlin for a vast German audience, estimated at 250,000. Throughout the seventies Barclay James Harvest were one of the most popular acts in Germany and this concert was presented as a thank you to all their fans. Featuring tracks from the then s...