Batman Returns
In the second of the blockbuster Batman films, the physically deformed criminal genius The Penguin threatens Gotham City--and, helpless, the entire city can only pray that Batman Returns. Only Batman (Michael Keaton) can defend the city from total chaos as The Penguin (Danny DeVito) lays twisted waste to a great metropolis. Meanwhile, the Dark Knight may have met his equal in the lethally lithe Catwoman (Michelle Pfeiffer)--only he doesn't know if she is feline friend ... or foe.