Becoming Evil: Deadly Duos
Quite often, it's not the lone serial killer. It's families who team up for serial murder. It's couples who team up for serial murder. It's buddies, men or women, who team up for serial murder. It's people who find others who share their perverted joy of killing their fellow humans.