Beyoncé - Live at Wembley
Beyonce's London fans go crazy when the Destiny's Child beauty, on her first solo international tour, descends to a massive stage while suspended, upside down, from a wire. After a delicate landing, the star embarks on a set of recent hits immersed in complicated arrangements, including the Arabic sound of 'Baby Boy' and 'Naughty Girl,' the chunky, hypnotic funk of 'Hip Hop Star,' and Beyonce: ...