Biutiful
Academy Award nominee Javier Bardem is Uxbal, a man on the wrong side of the law who struggles to provide for his children on the dangerous streets of Barcelona. As fate encircles him, Uxbal learns to accept the realities of life, whether bright, bad -or biutiful - in this unforgettable Academy Award-nominated film from director Alejandro Gonzalez Inarritu ("Amores Perros", "21 Grams" and "Babel").