Blooming Death
A fugitive hitman seeks refuge in a remote house inhabited by two enigmatic sisters. What seems like a safe haven soon turns into a deadly trap, where seduction and danger intertwine and roles begin to reverse. In a tense escalation, the predator becomes the prey in a ruthless game with no escape.