Brownian Movement
Charlotte and Max live with their young son in Brussels. When Max finds out Charlotte has been taking some of her male patients to a rented apartment, their relationship is put to the test. Charlotte agrees to go to therapy and is forced to stop working as a doctor. When they move to India because of his work, both seem happy again, at least initially. For it appears that their past has not been completely laid to rest.