Che Part 2: Guerilla
Following the success of the Cuban Revolution, Ernesto “Che” Guevara is at the peak of his fame and power when he vanishes without a trace. Resurfacing some time later in the jungles of Bolivia, Che sets about recruiting a new band of insurgents to help him spread the revolutionary message across the rest of Latin America. But as the Bolivian government and CIA close in on him, this will prove to be his most dangerous campaign yet.