Cinderella
Cinderella is a 48-minute animated film adapted from the classic fairy tale, "Cinderella" by Charles Perrault. It was originally released directly to video in 1994. The movie was produced by Jetlag Productions and was distributed to DVD in 2002 by GoodTimes Entertainment as part of their "Collectible Classics" line.