Cisco Kid in - "Wedding Blackmail" & "False Marriage"
Wedding Blackmail: Cisco and Pancho try to help a young bank teller, whose marriage to the bank president's daughter is endangered by two gunmen who are blackmailing him about a secret from his past. False Marriage: Jasper asks his friend Cisco to help stop the marriage between his niece and the notorious outlaw, Duke Ralston.