Come on, Let's Go!
Susie Tallman & Friends have created a wonderful new video that presents all of your favorites on screen! Come On, Let's Go! A musical adventure will guide children (and their parents) on a musical and visual journey. The full length video offers all of the musical brilliance and charm of Susie Tallman with lots of new faces including ballerina Juliet Doherty and wonderful imaginative places.