Cruise Control
Gpsy Feelin the independent movie production will let you embark on a sensual journey of emotions featuring contemporary electronic music, that will let you lay back and switch on cruise control. This exclusive soundtrack was collaborated with the french music label Cosmonostro. Starring: Julien Lange, Leo Taillefer, Laurent de Martin, Flo Bastien, Alex Chabod, Pierre Antoine Chedal and Jules Bonnaire.