Cuban Harlistas
Keeping alive a Harley-Davidson half a century old without the possibility of counting on spare parts, banned by the American embargo, is not an easy task. The masters of this ancient tradition, and stars of the film are the MOCLA (Classic motorcycles club of Cuba) members, real experts in capitalizing on and preserving each available part for repairs, who developed what has been defined “The Cuban conservation method”. Each of them, about 70, received a set of tyres for their Harley: the film tells about this too, in addition to the personal stories of the motorcycle club members.