Dark Samurai
Dark Samurai is inspired by the life of the famous Japanese ronin and warrior philosopher, Miyamoto Musashi. This visually abstract interpretation of the Japanese “Romeo & Juliet” takes place in a timeless world of the Yakuza underworld and a hypnotic Samurai after-life. Flowing seamlessly through life, death, rebirth and the afterlife. The film explores the shattered mind of Musashi as he goes through the agonizing pain of desperately trying to hold on to the only thing he has left - The fading memories of his undying love. A love that for a Yakuza-Samurai is strictly forbidden and which will prove to have catastrophic consequences.