Dehesa
The southwestern Iberian Peninsula is home to an extraordinary ecosystem known as the Dehesa. Few places in Europe compare in terms of the richness and diversity of nature found here. Here live the fighting bull, the booted eagle, the black Iberian pig, the unicorn beetle... Or the mysterious rabilargo, a type of magpie only living here and in China.